Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pedagogický potenciál Školního klubu při ZŠ Dobřichovice
Dvořáková, Lenka ; Pařízek, Michal (vedoucí práce) ; Kaplánek, Michal (oponent)
Bakalářská práce poukazuje na problematiku volného času u žáků prvního stupně základního vzdělávání ve školním klubu. Cílem práce je sestavení ročního plánu pro Školní klub při Základní škole v Dobřichovicích, pro žáky 4. a 5. ročníků. Toto místo představuje pro děti přechodný bezpečný prostor pro trávení volného času. Žáci by se měli naučit před přechodem na druhý stupeň nakládat se svým volným časem v odpoledních hodinách. Roční program jim nabízí smysluplné aktivity na tuto dobu. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, z teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje teoretickým východiskům času z pohledu filosofie, dále pak pojetí volného času v životě žáků mladšího školního věku. Zabývá se zájmovou činností a stanovením pedagogických cílů ve volném čase žáků. Praktická část práce obsahuje shrnutí jednotlivých aktivit ročního plánu a dalších aktivit ve školním klubu. Přílohy obsahují jak Roční plán, tak i jednotlivé projekty a aktivity rozdělené do měsíčních celků. Klíčová slova Školní klub, Roční plán, volnočasová pedagogika, relaxace, bezpečný prostor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.